خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
انارکی محمدی در پیامی؛

انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور نشانه بلوغ سیاسی مردم ایران است/ ضرورت همراهی و هم‌سویی مجلس و دولت برای بهبود شرایط معیشتی مردم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ضمن تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بر همراهی و هم‌سویی مجلس و دولت برای سربلندی کشور در سطوح بین‌المللی و بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی و رفاهی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که فرزند شایسته ملت و دارای سوابق علمی و اجرایی درخشان و از شخصیت‌های برجسته علمی و سیاسی کشور است، نشان‌دهنده بلوغ سیاسی مردم ایران است که به واسطه آن این انتخاب شایسته را ابتدا به مقام معظم رهبری و پس‌از آن به جناب آقای دکتر پزشکیان و نیز ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

اولین پیام این انتخاب شکوهمند‌، علاقه‌مندی مردم به کشور و عزم و اراده آن‌ها برای ساختن آینده ایران است که جای تقدیر و تعظیم در برابر این طرز تفکر دارد.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های رفسنجان و انار با مردم عهد می‌بندم که همچون گذشته نهایت تلاش خود را در جهت همراهی و هم‌سویی مجلس و دولت محترم به‌کار گیرم تا ضمن سربلندی کشور و ملت عزیز در سطوح بین‌المللی در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، زمینه بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی و رفاهی مردم بزرگوار در داخل کشور را نیز فراهم آورم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380346
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار